بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Sunday, April 4, 2010

The Return

Alhamdulillah....blk jgk aku kat darat akhirnya....sampai je kat keta lepas turun dari chopper....terus on hp....ada 2 msg....satu dari dia...lagi satu dari maxis...yg dari maxis kata "your callering tones have been renewed bla..bla..bla...tak penting....yg lagi satu dari dia "sampai kul bape? ....." panjang lagi sms dia tp agak tk sesuai aku citer semua kat sini...hehe....

aku gi laut dgn engineer aku so blk pun dgn dia la jgk....dia plk ajak mkn nasik kukus kat paka...aku dgn dj mmg dah banned nasik kukus paka sebab dah boring mkn kat sana...so aku ajak la dia mkn nasik kukus kat kerteh....pas mkn terus blk umah...lepas hantar dia blk umah dia...masa dlm keta aku tnya "camana dgn cuti aku yg kau janjikan?"...."erkk....tk tau lagi la...tgk la mcmana...esok aku bgtau sebab kau nak kena naik lagi minggu depan" kata engineer aku...pastu aku terus potong "takpe...biar aku cuti dulu seminggu atau sampai masa aku nak kena naik laut nnt ko sms la lg 2-3 hari seblm tu"...dan dia pun agree....tp janji dia ni tk bole pegang sgt....aku mmg kena bersedia utk sesuatu yg diluar jangkaan...kalau tk nnt aku kecewa....

sampai umah....basuh baju...mandi...semayang...pastu on9...sampai la skrg...erk...wat pe je la dari tadi on9?ntah la...komen2 dgn ayu dan mimi....tu pun sebab diorg tag nama aku kat status diorg...hahaha...tp...first2 yg aku buat masa aku on9 td ialah komen status dia...ngeee..

erkkk...nk kena stop kat sini...ada hal plk...nnt aku sambung la ekk...

No comments: