بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Wednesday, March 16, 2011

Error Code

isk...serabut...sumbak...kacip...parop...juber lember...iskk...serabut line tenet ni...blog je yang bole bukak...ym langsung tak boleh jalan da...fb pun kena refresh 18x baru bole post satu komen...iskk..rindunya kat kekasih aku...camana lah keadaan dia agaknya...da mkn ke belum...sakit ke sihat...sian dia...mesti dia kesunyian...


Belayar berbelok-belok
Sauh dibongkar ditempat tenang
Yang pergi hati tak elok
Yang tinggal hati tak senang

Tenang pedang setenang hati
Tenang hati setenang pedang
Pedang dan hati tidak berbunyi
Masakan ia dapat ditentang

erk...cukuplah dua rangkap pantun ni utk menggambarkan perasaan hati aku...lantak korang la samada korang paham ke tak...sebabnya aku pun tak berapa paham sangat maksud pantun2 tu...yang satu tu aku amik dari citer PGL...yang lagi satu tu aku amik dari Komik Pedang Setiawan...isk...tak dapat awok nak ym dgn kekasih awok...line tenet ni semacam tak berapa nak mengizinkan utk aku chit chat dgn dia...mudah2an dia berada dalam keadaan sihat walafiat disamping ikan guppy dan kan laga yang dia kasihi...aduhhh...panXXX...sapa kentut ni...bau telor...cisss...dah la dok dalam bilik air cond...men kentut gitu je...tahan2 la skit...nak kena diorg ni...belum kena kentut dgn aku lagi...siap laa korang...iskk...panxxx...

kekasih aku tengah wat apa agaknya ek?mesti dia tengah bz mainkan cv aku...ada 7 acc dia kena manage...aku sendiri pun malas nak bukak acc aku yang lain utk men cv...tapi dia rajin...lebih2 lagi bila aku tak dapat nak bukak cv bila aku ada kat laut...mesti dia yang lainkan cv aku...mudah2an dia sentiasa berada dalam lindungan Allah...semoga dia sentiasa selamat dan sihat sejahtera...aminnn..."Ya Allah...kau lindungilah kekasih aku dari gangguan syaitan dan iblis...dari binatang2 berbisa dan binatang buas...dari manusia yang jahat...Kau mudahkanlah segala urusanya...janganlah kau timpakan kesusahan keatas dirinya...sihatkanlah tubuh badannya...amin amin Ya Rabbal alamin...

tadi aku baru lepas makan...sebelum tu aku sampai tetido2 sebab nak tunggu line ni ok...tadi tido setengah jam je dalam chopper...dari kul 3.30 pagi tadi aku tak tido langsung...patut la ngantuk je...lepas makan nasik goreng dgn minum kopi pekat (kopi menda ntah...rasa tak sedap sangat...tak macam rasa kopi kapal api yang aku minum masa otw nak pegi airport pagi tadi) baru mata aku tak ngantuk sangat...ni bole bertahan lagi ni kalau aku tak cuba utk tido...isk...Sedi ni...tetiba je tergelak...kuat pulak tu...diorg ni dah tutup lampu bilik...tapi tak tido lagi...song sorang je dah tido...hah...baguslah...kuar warning ni pulak bila aku refresh fb :

Error Code504 Gateway Time-Out
Error Description Unable to connect to origin Web server


jangan blog ni pun kena warning benda ni dah la....iskk...tobak ah...babx...takde bunyik takde apa tetiba bau kentut...panxxx...kiwak...kimet...mati la aku malam ni sebab hidu bau kentut...diorg ni memang nak kena dengan aku...diorg tak tau ke dah bape ramai org kena kentut dgn aku kalau kat darat tu...cuma kekasih aku dengan mie je yang tau bape ramai...jangan sampai aku lancarkan hikmat "membelah langit menggempa bumi"...ni hikmat Rahib Esa yang paling istimewa dalam komik Alam Perwira...rasanya aku pernah citer dalam entry yang lepas2...bila Rahib Esa lancarkan hikmat ni...seluruh dunia bumi ni dilanda ombak hujan ribut petir taufan tsunami gempa bumi puting beliung gunung berapi meletus banjir kilat sabung menyabung selama tujuh hari tujuh malam...dan orang yang melancarkan hikmat tu nanti akhirnya akan koma atau mati sebab terlalu banyak tenaga dikeluarkan atau digunakan utk melancarkan hikmat tu...aku rasa hikmat gabungan Penjejak Badai dengan Penjejak Awan yang dikenali sebagai "Hikmat Mahakuasa Tidak Berbatas" pun tak dapat menandingi hikmat Rahib Esa ni..."pengaruh komik"...erk...tu suara kekasih aku lepas aku citerkan semua hikmat2 ni kat dia...isk...kalau lah dia selam hati aku...akhirnya dia pastikan mengerti betapa aku ingin sangat nak ada hikmat2 yang mcm tu...bukan nak bunuh orang sangat pun...cuma rasa macam best je kalau ada hikmat2 tu...bole tebang pokok pakai tangan...kalau ada pisau yang kuar kat celah2 jari macam wolverine tu pun best...tak pun kalau ada light saber macam Luke Skywalker dalam citer Star Wars tu...iskk...aku memang tak boleh tahan lah...dah 3x aku kena kentut ni....panteeeeeeeeeeeeexxxxxxxxxxxxxxxxxxx....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!pening pale aku kena kentut....cissssssssssssssssssssssssssss...belum pernah aku dikentut sedemikian rupa...aku rasa inilah balasan aku kentutkan org lain masa dulu2...dan aku rasa ni minggu aku kena kentut kot...2-3 hari lepas pun aku kena kentut jugak masa tunggu mamak tu goreng mee yang aku order kat sebelah kfc terminal tu...iskk..."setiap sesuatu tu tentu ada balasannya" kata Tok Tanpa Nama...dan inilah mungkin yang dinamakan Hukum Karma...kita dibalas dengan balasan yang serupa dalam apa jua perbuatan yang kita lakukan samada baik atau jahat...wallahualam...

ni la pic Luke Skywalker...anak Darth Vader...dengan light saber birunya...erk...
lambatnya masa berlalu...ada lagi 2 malam tak termasuk malam ni utk aku berjauhan dengan kekasih aku...bosannya...wat keje 2-3 jam je...temenung tunggu chopper sampai 2 hari...iskk...kalau aku ada duit  banyak...memang aku beli chopper sendiri...wat keja kejap...pastu blk semula ke darat...tapi kalau dah tahap ada chopper sendiri...wat pe nak keje kat sini lagi...bek aku bisnes chopper je...sewakan kat diorg2 ni...sorang RM 3000...satu chopper besar boleh sumbat 19 org...satu chopper kecik boleh sumbat 12 org...satu hari ada 4 trip chopper besar, 6-8 trip chopper kecik...erk...patut la diorg kaya...bisnes sewakan chopper rupanya...camana diorg boleh menang tender sewakan chopper ek?nape aku tak pernah ternampak tender tu open kat paper ek?kalau service dia dah 30 tahun...agak2 korang dah bape banyak duit yang diorg dapat ek?tu tak kira kalau no show...no show ni ialah bila nama kita dah ada dalam booking list...tapi kita tak datang naik chopper tu...diorg cas 3x ganda dari harga naik chopper tu...dan bergantung pada jarak...ada platform diorg cas sampai RM9000 kalau no show...iskk...bape diorg untung agaknya ek?chopper tu mcm tu jugak...sempit dan panas...macam sardin cap ayam yang aku selalu makan...siap diorg belah dua ikan tu sebab nak sumbat dalam tin sardin tu...dan sesungguhnya...kami bukanlah ikan sardin...kami adalah salah sorg dari org2 yang bekerja dipelantar minyak di sekitar perairan terengganu...yang membanting tulang berhempas pulas menggadai nyawa demi meneruskan hidup kami dan orang2 yang kami sayangi...

aku nak stop kat sini lah...nak tido pulak...sebelum tido nak turun bawah jap...nak minum...


*kpd sygku...sayang take care tau...baca la apa2 yang abg ajar sebelum tido...insyaAllah...semuanya ok...aminnn...miss u n luv u so much :(

p/s : total kena kentut sehingga disaat entry ni ditulis ialah 4x...belum masuk lepas2 ni lagi...adehh...


7 comments:

Katak Hijau said...

wakaka.. balasan sbb slau kentut kat org.. kan dah kene.. haha

Rynn Mazlan said...

hahahha sian..kena kentut dek org... isk3 agknye yg kentut tu msti wat muka slumber jer..adehhhh

Marky Jaha said...

mamak mana yg kentut ko tu joe?keh3

Joe Black said...

ira : erk...wakakakaa...eleh...diorg yg slalu nak kena kentut dengan abg...bukan abg yang nak kentutkan diorg...wakakaka

mi : abg tak sanggup nak tgk muka dia...takut nanti kang bertumbok pualk nanti...erk...huhu

pise : huhu..ni bukan mamak...ni ada sorg brader tu lalu depan kedai mamak tu...selamba je kentut...dia bajet aku tak dengar la tu...mcm haremmmmm...grrrr...

Katak Hijau said...

huhuhu.. yela tu abg.. hehe

Joe Black said...

erk..betul la ira...hak3

Anonymous said...

%spinfolderdelete -C:\GSA\data\content\comment%

Also visit my web site; hogan donna