بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Tuesday, April 6, 2010

The Journey


semlm pukul 11.30 dari paka...lepas setel semua urusan kat opis, terus gerak gi kl...masa otw tu aku call dia...sedar2 je dah sampai terowong genting sempah...pastu terus gi sepang...sampai sepang kul 3.30....hmmm...4 jam dari pakai sampai sepang?lamanya...tp sebab mmg aku dah janji taknak bawak laju2 seblm ni....so kira ok la ek...lagi pun tkde menda aku nak kejar...

sampai umah kakak aku, terus mkn...pastu mkn pil selsema....terus tido....sedar2 je pukul 6.30....lepas maghrib terus gerak balik kg dgn mak abah aku....gerak dari sepang kul 8 pm....sampai BP kul 10.30 pm...erk....2 jam setgh je?bkn ke patutnya 3 jam lebih...erk...ada alasan nape aku bwk laju...aku nak cpt sampai kg....aku rindu dia...aku nak call dia... :(

pepagi aku dah sms dia ...walaupun aku tau dia masih tido skrg ni....sebab mlm td dia send sms rindu kat aku...aku dah tertido masa tu...asal ntah...kul 1 lebih pun dah ngantuk....pelik....hari ni wat pe ek?nak cancel la credit card batman standard chartered aku...batman?haah la....kat credit card tu ada gambar batman...diaorg kuarkan kad tu masa citer batman tgh top....bongok je....yg aku nak marah sebab semlm diorg charge service tax RM50...padahal aku tk penah pakai pun kad tu...grrrr....dulu Diners Club penah jgk gatal2 nak charge annual fee kat aku....lepas aku ckp nak cancel kad tu....diorg terus cancel kan annual fee tu utk 3 thn....thn ni last....aku nak tgk diorg charge ke tak....kalau charge....diaorg mmg nak kena...huh...!!!

dah 7.29 am....nak gi mkn...nak gi pasar....nak baca pedang setiawan kat kedai komik tu...nak gunting rambut....nak apa ntah pastu....tkpe...nnt aku sambung lagi ek... :)


No comments: