بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Sunday, August 28, 2011

Tertutup Pintu Hati

pemikiran diorg memang dah tak dapat aku nak betulkan lagi...pemikiran diorg seolah2 mementingkan diri sendiri...tak nak fikirkan kebajikan orang lain...asalkan perut diorg terisi...kesusahan orang lain tu adalah bahagian mereka sendiri...seolah2 orang2 yang susah ni taknak berusaha untuk memajukan diri diorg...dan orang2 susah ini akan harus berhadapan dengan dosa kesusahan mereka yang berpunca dari malas atau sebagainya...ini bukanlah satu  sikap seorang saudara Islam yang baik...

kenapa diorg masih nak sokong seorang pemimpin yang terang-terangan menjadi hamba dajjal?sebab diorg dah berpuas hati dengan penindasan yang dikurniakan kepada mereka...susah nak ubah pemikiran yang telah bertapak dan berakar umbi dan sudah menjadi darah daging diorg...aku dah sampaikan...mereka dah tau kebenarannya...terhadap keluarga aku sendiri...aku gagal nak bimbing....tanggungjawab aku, aku dah laksanakan..."Ya Allah...bersaksilah...bukankah aku telah menyampaikan..."

tak best sangat ah suasana raya kali ni...bosan jadinya...kecewa pun ada...apa lagi yang melibatkan aqidah...dan...apa lagi ianya melibatkan orang2 yang rapat dengan kita...

"lantaklah abg...diorg dah diajar sejak awal lagi, memang tak nampak kebenaran...ada manusia yang memang Tuhan butakan hati untuk dapat petunjuk...mungkin dari segi amal ibadat, diorg ok...tapi dari segi ni tak...kan?" kata kekasih aku masa aku sms dia menyatakan kekesalan aku tentang apa yang berlaku sebentar tadi...haah...baru aku teringat...memang Tuhan dah berulang kali nyatakan dalam Quran...Allah takkan bagi petunjuk dan takkan memberi hidayah pada orang yang dia kehendaki...memang Tuhan taknak dia sedar...memang Tuhan dah tutup pintu hati dia...

malas la nak tulis lagi...rasa nak minum air pulak...



*kepada kekasihku...jom kita balik kuantan...erk...

1 comment:

Anonymous said...

valium cost valium maoi drug - valium diazepam online uk