بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Tuesday, May 24, 2011

Adik Kandung Aku

adik kandung aku...ayu...erk...(gambar hiasan)
ok...hari ni aku nak buat pengumuman penting...mulai hari ni...ayu...adik angkat aku yang paling pondan tu aku dah naikkan pangkat dia menjadi adik kandung aku..."erk...apa ciri2 nak jadi adik kandung En Joe Black?"..."erk...takde ciri2 khusus sebenarnya untuk menjadi adik kandung saya...cuma dia haruslah lebih pondan dari yang lain2"...erk...tu dialog antara aku dengan wartawan CNN masa ditemuramah pasal perlantikan ayu ke jawatan tetap tersebut...nape ayu?erk...nape ek?ntah la...sebab dia yang paling lama aku kenal kot...takpe...yang lain2 jangan risau...korang pun akan dinaikkan pangkat jugak...kena keja kuat lebih sikit....dan mungkin belum masanya...dan sebenarnya aku nak jugak tunggu feed back dan reaksi dari orang ramai berhubung perkara ni..."agenda ni sebenarnya memang dah masuk dalam RMK 5...dan dah tiba masa yang agak sesuai sejurus sebelum PRU ke 13 ini"...tambah beliau...erk...


erk...rasa macam malas nak tulis panjang2...sambung kat keluaran akan datang la...




*kpd kekasihku...dah bangun tido ke blm tu?erk...

5 comments:

AyU D H@!r! Pr!nCeS$ said...

erk...mau xpondan..da abg pun pondan...mesti la turun kt adik dy...wakkakaka

Joe Black said...

erk...abg tak pondan...ayu la pondan sejati...huahuahua

Atirah Tyra said...

wakakakaka..tiap2 hari ayu mesti kena lebih pondan dr biasa...>>>>>>

Joe Black said...

tira pun berminat kan nak jadi lebih pondan dari biasa?hak3...

Rynn Mazlan said...

erkkk pondan nye ayu...tp abg cam dah ngaku abg pn pondan gak jek..hahaha