بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Monday, March 28, 2011

Menguap

iskk...nape kita menguap bila kita tengok org lain menguap atau baca citer pasal menguap ek?

"huarggghhhhh...nak tulis pasal apa???" kata aku pada diri aku sendiri sambil menguap (sangap kalau org johor cakap..erk) dan menggeliat...dalam diri aku ni rasa berkobar2 utk menulis...tapi tubuh badan aku ni kata " ah...baik tgk je fb tu...susun2 bandar kat cv...gi melawat rumah orang"...ahh...tadi aku dah lawat semua ruamh orang utk kutip energy...kutip energy je...tapi tak wat pape...sejak malam tadi sampai tadi dah 3 goal yang setel...goal yang memerlukan masa utk siapkan...pertamanya collect kat emergency clinic...keduanya goal roses and choclate...dan ketiganya baru petang tadi setel...harvest 20 peas...dah la nak kena tunggu 3.1 hari baru bole harvest...pastu kuar pulak goal corner shop...nak kena completekan collection peas baru bole dapat trade in dgn corner shop tu...MATAI kata mie...atau kalau dalam bahasa Melayunya bermaksud mati...goal dance in the city je sampai skrg tak complete lagi...nak kena collect 3 cd dari loft apartment atau stylish contemporary...ni pun MATAI jugak.....iskk...sampai bila nak main cv ni??dulu men fv sampai lavel 70 maximum...pastu takleh pegi dah...pastu lama tu dia bukak balik...tapi aku dah malas nak main da...sebab asik melayan benda tu je...sampai schedule kehidupan aku pun terpaksa based pada harvest time kat fv...kat cv pun sama...nak kena layan je ikut tme energy dia...kalau lambat kang rugi pulak sebab dia bagi maximum 30 je...tapi kalau tak main nanti kang bosan pulak...asik keja gossip je kat fb tu...kalau ada cv ni kurang skit gossip...dan lagi...kalau ada cv ni nanti kekasih aku tak la bosan sangat nak tunggu aku balik dari laut...erk...tapi dia tu kalau dah main nanti dia lupa nak makan dan mandi....kalau kat darat ni boleh la aku call dia suruh dia makan....nanti kalau aku kat laut camana aku nak call dia nak suruh dia mandi atau makan...erk...

pastu hari apa ntah hari tu...aku beli raket...erk...bukan raket badminton la...raket tenis pun bukan...ni raket ni ha:

raket itu...

power ni raket ni...kena cas 10 jam baru bole guna...pastu dia siap tulis kat sampul plastik dia : "Shock-free: the bat gives fatal shocks to mosquitoes stinging on skin but it is safe to human body"...pastu semalam lepas melepaskan smash yang agak kuat kat lalat tu...aku pun belek2 la kat net raket aku tu...ada macam lekuk kedalam skit raket aku tu...pastu aku aku pun try la sentuh dengan jari aku...demi tersentuh je jari aku kat net dia...tetiba je jari aku melantun...pastu rasa sakit...kebas...macam kena karen (arus letrik)...iskk...kata tak bahaya utk human body...ni aku kena karen ni apa citer ni??bahaya betul...dia punya karen sama macam karen 240V yang aku selalu kena masa aku repair passenger lift masa aku keje kat company lama aku dulu...lama2 bole mandul kalau asik kena karen je...iskk...bahaya jugak menda ni...baru aku caya citer kekasih aku...dulu masa dia kecik2 dia pernah kena raket ni...sepupu dia buat kat dia dulu...patutlah dia cakap dia fobia kat raket ni bila aku citer pasal raket ni kat dia...tapi raket ni efektif utk bunuh lalat...tapi lalat hijau besar yang selalu bertelur pastu kuar ulat tu susah sikit...kalau dia tak melekat terus kat rekat tu...nak kena 4x sentuh sekurang2nya kat badan dia baru dia mati....kalau nyamuk on the spot dia bole mati...iskk...tapi kalau dia kena sekali terus melekat kat net tu memang sedap...tekan je suis dia sampai dia mati...nanti bole nampak arus letrik yang macam petir tu kena kat badan dia...hehehehe...serasa macam ada kepuasan disitu bila tengok lalat tu mati kena hukuman kerusi raket letrik...

lalat hijau tersebut...(gambar hiasan)

ok dah...tu je dua cerita utk kali ni...bersambung dikeluaran yang akan datang....sekian...


*kpd kekasihku...malam ni kita nak kuar ke syg?erk...

p/s ~ ntah bape kali ntah aku menguap bila tgk pic org menguap masa cari pic menguap untuk entry aku kali ni...adehh...

4 comments:

Atirah Tyra said...

wakakakakaakkk...sengal la abg ni.

Joe Black said...

erk...suka pulak...nape birah erk...silap...nape tira suka ni?erk...

Atirah Tyra said...

bkn suke,tp kelakar laaa...dlm byk2 entry abg ni la yg paling kelakar.wakakakk...

Joe Black said...

erk...ni citer seyes ni...jgn men2...grr!!