بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Tuesday, December 21, 2010

Nobuta Wo Produce

dah agak lama tak post sesuatu kat sini...takde apa nak citer sangat sejak akhir2 ni...takde kata-kata nasihat yang aku nak sampaikan lagi...oh...takde pape langsung yang terlintas dalam kepala otak aku...takde pape aku nak share dalam blog ni...semuanya aku rasa macam tak berbaloi utk aku kongsikan bersama pembaca...nak citer pasal kekasih aku pun dah tak de apa aku nak citer dah...kekadang tergerak jugak nak tukar blog title ni ke satu title yang lain...tapi apa ek?blog title yang ada skrg ni pun semuanya ada nostalgia dengan dia...tak sampai hati nak tukar sebelum berbincang dgn dia...tapi...bole ke berbincang dgn dia lagi? releven ke? ntah la...takyah dikenang perkara yang lalu...ntah mcmana dia agaknya skrg?sihat kah?bahagiakah?oh... :(

dah lama aku tak balik paka...aku sendiri pun tak tau kemana hala tuju aku lepas ni...sejak tinggalkan umah selasa lepas...sampai hari ni aku tak balik paka lagi...kehidupan aku dah berterabur...hancor lebor...juber lember (jubor lembu dalam base ganu) oh...black berry? sapa cakap nak beli black berry? black berry curve...hari tu kat pertama complex dia nak suruh aku tambah RM 280 je utk trade in E72 aku dgn blackberry curve...tapi yang tak bestnya...blackberry curve punya camera baru 2Mpix...aku punya 5.0 Mpix...pastu takde flash...pastu takde video call...best ke blackberry dibandingkan dgn E72 aku? oh...E72 aku dah rosak...selalu hang...pastu selalu dia create profile baru dengan sendirinya...oh...wtf...releven kah blackberry? takpe...nanti aku survey...tapi tu blackberry 2G...bukan 3G...iskk...sesungguhnya aku tak tau...yang mana kaca yang mana permata...kalau tmn permata aku tau la...

dia tengah baca majalah remaja agaknya sekarang ni...ada apa dalam majalah remaja?ada nuffnang?nuffnang aku baru RM0.25 kalau korang tak click...aku punya pun dia yang click dulu...dia punya nuffnang dah banyak...dah RM2 lebih...sebab dia rajin click...bila la aku nak jadi jutawan melalui nuffnang?kalau duit banyak kan best...nanti aku nak bukak hotel murah2 tapi dia punya accommodation macam hotel 3 star atau 4 star...wat tinggi2 dan banyak bilik...iskk...bape agaknya kos nak bukak hotel ek?bila la nak kaya kalau keje makan gaji je? kena bisnes baru bole kaya...bisnes berger kot?kalau beger sedap mcm prosperity beger mcD tu barulah ramai orang beli...kalau setakat beger macam kat tepi jalan yang goreng lebih kurang pastu letak sos dgn mayonis...aku pun dah muak nak makan...oh...kekasih aku tak bagi aku makan beger...sejak lepas puasa hari tu sampai skrg aku tak makan beger lagi dah...kecuali beger mcD atau kfc kot...ntahlah...aku tak ingat...ohh...aku ada makan oblong yang aku beli kat pasar malam jln gambut...suatu masa dulu...baru2 ni...sebelum segala2nya berubah...

kata nak pasang tinted...erk...tinted kat kuantan murah...baru RM80 utk 4 pintu dan cermin belakang...kat paka mahal...rata nak RM140...belum masuk upah remove tinted lama RM60...nape nak kena tukar tinted baru? tinted lama tu dah tak gelap lagi dah...orang dari luar boleh tengok kalau aku tido dalam keta...biar la diaorg tgk...tapi dah tak ganas dah keta tu...orang bole nampak dalam...pastu bonet dia dah terkopek cat dia...erk...kopek?kopek sapa?besar ke kecik?ntah la...pastu bumper belakang dah tercongek skit tepi dia sebab aku reverse pastu langgar bontot keta org...pastu lepas aku langgar...aku lari...aku nak tukar keta lain la pasni kalau ada rezeki...nak beli RX8...bestnya rotary enjin...mesti ramai awek pandang kat aku pasni...erk...relevenkah keta baru dan awek? oh tidakkk...

camana dgn keje pulak? sejak gadoh dgn boss hari tu...dua2 pihak tak berani nak bukak mulut lagi...boss aku tanya dj, aku tanak cuti ke?pastu dj cakap..."ko tanya la dia sendiri...wat pe tanya aku"...pastu lepas aku dengar dj ckp mcm tu kat aku masa dia call tadi...aku terus jawab dalam hati..."wat pe aku cuti kaalu tengah cuti dia boleh panggil utk bertugas...lebih baik aku cabot je...bila2 masa pun nanti dia call jgk"...ntah la...kekadang aku tak faham apakah makna cuti atau bagaimanakah konsep cuti dalam company aku...semuanya tutup mulut sebab terikat antara contract dan kebenaran...kebenaranya ialah cuti tetap cuti...takde sapa bole kacau masa cuti...tapi terikat dgn contract...kena jaga hati client...kalau client mintak...tak kira mcmana keadaan sekalipun...ko kena keje...kena jaga nama...aku dah bosan dgn semua yang mcm ni...aku dah bosan dgn kerja mengampu dan membodek...aku tak boleh hidup kerja mcm ni...aku tak boleh menipu diri aku...aku ada prinsip aku sendiri...yang benar tetap benar walau dipertikaikan...yang salah tetap salah waalu diselindungkan....dari itu jangan kau tangkap aku...aku disini hanya sementara waktu...

ayuh bersama pasangan ariss...ah...citer apa ni?oh...citer mari menari kot...dia menari lagu k*****....mcm gampang je...semuanya adalah babi...oh...siapakah babi?nobuta?nobuta wo produce...dah lama aku tak tgk citer tu...rindu pulak kat horikita maki...ah...wat pe nak rindu kat pelakon?pelakon tu bukannya kenal kita...kita hanya boleh menikmati kecantikan dia...bukan boleh dapat dia...berusahalah utk dapat kan sesuatu yang tak mustahil...erk...lisa surihani...oh...lisa sughihani...dia tak leh cakap "r" betul2...kalau tak caya tgk la dia cakap dalam citer mari menari tu...

ah...malas nak tulis lagi...

*luv u so much syg...luv u forever...

2 comments:

Anonymous said...

hmm.. truskan hdup elok2 ye abg joe..
sdih sayu je bce blog abg skrg.. huk3..

Joe Black said...

huhu...hdp abg dah hancor lebor ty :'((