بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Saturday, December 4, 2010

Monsun


aku gi laut hari kamis 2/12/10
cek in flight kul 6 am
sampai platform kul 9.30 am
kul 6.15 pm hari yang sama aku kena naik bot
balik ke darat
sebab apa?
gara2 boss2 aku yang bongok tu
naik bot pukul 6.15 pm hari kamis 2/12/10
sampai kemaman pukul 12.30 pm hari jumaat 3/12/10
tp bot tak boleh masuk jeti lagi sebab tak dapat clearance
kena tunggu esok pulak
hari ni 4/12/10, pukul 12.30 pm baru aku dapat jejakkan kaki kat daratan semula
bape jam aku kat dalam bot? 
ntahlah...malas nak kira
sampai rumah pukul 2.30 pm
kekadang pelik jugak aku
nape la bot tu tak karam kat laut cina selatan
time monsun bulan december ni
time ombak ganas
oh...mungkin sebab ada benda yang aku tak setelkan lagi
aku dah janji kat kekasih aku 
untuk terus hidup dengan dia
suatu masa nanti...aminnnn...

*kpd sayangku...jaga dirimu baik2 yer sayang...abg sayang kamu sangat2 :'(

No comments: