بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, March 12, 2010

The Sandal

"sandal kau dah terkopak tu...gi beli baru" kakak aku yg sulong tegur sandal kulit itam aku...erk...sandal faveret aku yg aku beli kat batam dah kopak...tapak dia da nak tanggal....mahal tu beli....RP80000 ...da 3 tahun aku pakai....bukan sikit awek yg aku bawak dia jumpa....apa lagi cewek2 indon...so aku pun drive la gi pasir gudang...tujuan asal sbb nak amik credit card yg diorg hantar kat sana...last2 dpt jgk beli sandal baru...kat masai....satu2nya tempat utk aku cari semua barangan kulit yg original dan murah...last2 beli sandal lee...murah je ...RM35...hehe...one of my feveret type...for record....sandal tu tkde jual kat ganu dan kuantan....aku dah puas cari....kwang3...

lepas blk hantar mak ayah gi umrah td....sampai bp kul 4 lbh...mandi...pastu on9 sampai skrg....dok sorg2 kat umah ni...perut lapar....ujan pulak time ni....setelah hampir 2 bln musim kemarau...hujan rahmat....tp perut lapar...nak kuar mlm ni tp keta baru basuh semlm...iskk...bawak keta bapak aku je lah...hehee....




2 comments:

Marky Jaha said...

ni citer pesal sndal ke pesal ko lpar?hahaha

Joe Black said...

wakaakkaaa....aku lapaaaaaaaaaaa....malas nak kuar....adehh....