بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Monday, March 15, 2010

The Fate



takde rezeki...tu je boleh ckp pasal mancing kat tasik belibis semlm...hehe...tapi tempat tu best...cuma tak kena cara je...kalau kaki pancing ckp blm jumpa skill...tkpe...salam perkenalan...len kali aku datang lagi...mesti datang...

lepas mancing jmpa ira...lepak2...minum2...pastu sedar2 da pukul 6 lbh...hantar ira blk...pastu terus gi umah miey....pastu terus blk paka...ingat nak singgah kuantan....tp mcm letih plk...dari bandar dua sampai cherating lbh krg sejam je....rekod baru tu...len kali bole dipecahkan lagi...hmm...

sampai umah patutnya kul 10....tp buang masa 15 min kat mcD...mandi....on9...pastu tido....ingatkan hari ni nak cuci keta...tp tahap kemalasan aku mengatasi segala2nya....so hari ni aku abiskan masa aku dgn on9 je....dgn tgk cd...pagi citer storm warrior....petang citer twilight saga new moon....best jgk citer twilight tu...patut la org pompuan suka tgk...

ni nak wat apa mlm2 buta ni?esok da nak keje...iskk...kalau tak keje bole tak?bole je kalau nak...tp ada 30 report tak start buat lagi....adehh...mati la kali ni...esok tanak on9....tapi..boleh ke?

pasni nak call seseorg...nak upload pic kat post ni tp laptop ni bluetooth dia prob...kena pakai cable...malas la...esok je la aku upload pic tasik tempat aku mancing dgn miey tu....ikan besar2....tp tak mkn umpan...tkpe...biasa tu mcm tu...

hari ni aku discover sesuatu yg amat
penting dalam sejarah on9 aku....tkpe...yg benar tetap benar walau diselindungkan....yg salah tetap salah walau dipertahankan....omputeh kata (mcm dlm citer x-files) "the truth is out there"....

No comments: