بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Tuesday, March 30, 2010

Plush

terjagaku dari tidur yg lena (sbb bunyi alarm sebenarnya)...melangkah malas menuju jendela....erk...jendela menda...menuju toilet la...mandi....mata mcm tak berapa bole nak bukak....ngantuk lagi...tp takpe...demi dia...apa sangat la ngantuk aku tu....yer....aku akan luangkan sepenuh masa yg berkesempatan utk bersamanya dan menemaninya....hahahaa...

another day has come....hari ni berkobar2 nak siapkan report aku yg kena hantar ke miri utk bg GM aku endorse....siap 4 report aku print...sign dgn chop lebih kurang....pastu terus masukkan dlm envelope dj....tumpang envelope dia hari ni....huhu....pastu aku call Affin Bank...mintak no acc keta yg aku jual kat abg aku...abg aku suruh bayarkan sebab kat tempat dia tkde bank tu...apa ntah mimpi abg aku tu.... nak plk bayar keta tu hari ni...kalau tak... puas la aku suruh bdk bank tu call abg aku....suruh ckp kat dia aku ni tgh tunggu masa je nak kena penjara sebab dia tk bayar keta tu...lepas dpt no acc tu aku terus start keta gi kemaman....otw tu "dia" call...pastu "dia" tnya nape tk bayar on9 je...lepas "dia" ckp tu baru aku teringat...haah ek...dah ada no acc wat pe nak gi bayar kat mesin...bengong...alaaa....syg.....nape la call abg lambat sgt....hehehe...tp tk pe la....dpt jgk mkn nasik beryani kat kemaman...ngeh3...

blk dr kemaman....opis aku kosong...dj gi mkn kot masa tu...terus on9....tgk penuh je notification aku...aku pun apa lagi....join ler diorg2 berkumin2 kat fb...hehe...sedar2 je dah kul 4......tak dan dah nak wat report....adehh...tkpe la...esok ada lagi.....yer....esok masih ada...

erk....pic kat atas tu gambar monyet yg kepala dia bole goyang2 tu pakai kuasa solar...monyet tu "dia" yg bagi tu...sbb tu aku syg sgt kat monyet tu....kat 'dia' apa lagi la....hehe....sanggup aku ckp kat dj....kalau dia nak tampar monyet tu....baik dia tampar aku je sebagai galang ganti...tak sanggup aku nak tgk dj tampar monyet tu setiap kali aku ckp kat dj "dia" yg bg monyet tu kat aku....kui3...erk....nape kat monyet tu ada huruf 'e' ek???kwang3...

mlm ni nak wat apa ek?lapa la...tp time mkn lom tiba lagi...pas magrib baru gi mkn...mlm ni aku tunggu dia bg signal sebagai tanda line clear utk call....hahaha...dan kehidupan aku sejak akhir2 ni banyak je berkisar tentang dia...dan baru aku pasan...kalau takde dia....aku takde apa2...hahaha...

esok dj gi laut check in kul 1....aku ni tk tau la bila plk kena pegi....harap2 jgn la hari kamis ni sebab aku nak blk kg minggu ni.....dan nak jmpa dia...pegi laut hari ahad tkpe.... tp tetap tk best sbb kali ni aku akan berada di laut sekurang2nya 8 hari kalau tkde prob dan kalau Tuhan izinkan...iskk....bole ke aku tahan 8 hari dok kat laut...dgn keadaan yg terbatas utk kontek dia??? sian dia....mesti dia pun rasa sama mcm yg aku akan rasa nnt...:((

alhamdulillah....aku hepi hari ni sebab dia dapat excuse kejap.....takyah kena transfer ke mana2....biar lah dia sihat betul2....baru la ok kalau nak gi mana2 pun....aku risau sebenarnya....luka dia lom sembuh2....:(

"erk...ko donwload yg trial version tu camana hah??" dj tetiba je tanya aku camana nak download antivirus kapersky dari tenet....aku dah suka dah mula2....ingatkan dia nak ajak gi makan ke.....bila dia masuk bilik aku td...hurmmm....

masa ni kat mesjid tgh azan maghrib....kat tv tgh melalak sapa ntah nyanyi kat akedemi fantasia...dan aku masih disini...nak abiskan sisa2 blog kali ni....ahhhhhhhhhh....aku nak semayang dulu....pastu gi makan....mlm nnt la aku sambung blog ni kat tajuk yg lain plk....




2 comments:

Hijab Workholic said...

hehehhe....sejuk aty mak abg kalo bace blog ni..hehehe =)

Joe Black said...

wakakaka...malu abg....kikiki