بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, March 5, 2010

The Beginning

السلام عليكم

ni first time aku buat blog...idea nak buat blog ni pun tercetus sebab tgk blog gee mlm td...masa tgh ckp dgn ina kat hp (masa tu dia tgh edit blog dia - hepi besday ina :) )...dan sambil ym dgn pise...pastu pagi ni subuh2 aku try create...so ini lah hasilnya...adehh...aku ada masa kurang dari 10 min utk bersiap nak gi laut...ok lah....take care semua....see u next week kalau umur panjang...

*aku dah ada blog skrg....miahahaha....

4 comments:

Marky Jaha said...

hahahahahahaha..x sangka aku ko pun ade blog...ekeke

Joe Black said...

wkaakakaka...ko punya pasal la ni...wat blog....aku pun terpengaruh sama....pasni kita tkyah luahkan isi hati kat status fb...kita layan blog je...ekekee..

Marky Jaha said...

tu ar..aku pun saje je..sbb terpengaruh ngn bbiey.pu3 n gee..derang kan kaki blog...=)

Joe Black said...

hehee...tkpe...pasni kalau dah master dgn blog ni...kita akan mendominasi blog plk...kui3