بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Wednesday, March 24, 2010

Cintaku



Alhamdulillah...21 March 2010...jam 1 pagi...masa tu aku tau kalau aku adalah org yg paling bahagia dalam dunia...cintaku berbalas jua akhirnya...setelah kemarau cinta hampir meruntuhkan seluruh harapan aku...akhirnya dia datang membawa sinar bahagia utk aku...

Tuhan Maha Adil...setiap keikhlasan dan kejujuran kita pasti akan dibalasNya...dan mungkin...inilah balasan atas kejujuran dan keikhlasan ku menyintai dan menyayanginya dgn sepenuh jiwa dan ragaku...

Disaat org lain meragui kejujuran cintaku...disaat org lain mempermainkan cintaku...disaat impian hanya tinggal harapan...dia datang mengisi hidupku...tanpa sebarang keraguan...tanpa perasaan sangsi terhadap aku...dia menerimaku...

Wahai kekasihku...demi kebahagiaan kita...demi masa depan kita...demi cinta dan kasih sayang yg kau curahkan padaku...sesungguhnya...aku berjanji...takkan aku persiakan setiap pengorbananmu...tak ada yg lebih penting bagi diriku...kecuali membahagiakanmu...menyayangi dan mencintaimu...sepenuh hatiku...melebihi kasihku pada diriku sendiri...

Ya Allah...aku bersyukur kepadaMu...atas nikmat yg Engkau limpahkan padaku selama ini...bergetaran rasa jiwaku...menerima kurniaMu...

2 comments:

Marky Jaha said...

wahhhhhhhhh..ko dah keluarkan 'diri' ko sbnar joe..ekekekee

Joe Black said...

wakakaka...ni la joe black yg sebenar...mesti ko tanak kwn dgn aku pasni kan?miahahaha....