بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, April 1, 2011

Almanak Pertarungan Iblis Angkasa

Pendekar Tanpa Nama dengan Pedang Perwiranya...

memang hebat, sehebat Pedang Istimewa milik Penjejak Awan dan Pedang Salji milik Penjejak Badai dan Dosa Angkasa kepunyaan Hati Murah dan Golok Serba Sunyi kepunyaan Bayang Raja, dan Pedang Bayangan Rembulan dan Pedang Serigala kepunyaan Poh Jun dan Pedang Api kepunyaan Penduga Arus...tak dapat dinafikan ketajaman mata pedang aku menghunus tubuh badan lalat2 hijau dan lalat kecik kat rumah aku..."sekurang2nya 8 ekor mati sayang"...kata aku kat kekasih aku masa aku bagitau dia pasal lalat yang mati masa aku call dia tadi..."gasak ko la" kata kekasih aku antara dengar dengan tidak...erk..."erk...tak bek cakap gasak ko kat abg"...kata aku balik..."huhu" terdengar gelak kecil dari dia...mesti dia macam acuh tak acuh je dengar suara aku masa aku citer kat dia tadi...mesti tengah bz men cv tu...tak pun bz komen dgn tira...takpe la...janji dia hepi...dan aku pun hepi jugak sebab dapat menggerakkan tulang empat kerat  aku melibas lalat2 itu dengan pedang perwira aku....sambil melancarkan hikmat "kesedihan tak terperi" keatas lalat2 tersebut...

rasanya aku dah citerkan tentang pedang aku ni dalam entry yang lepas...takpe...ni kira sambungan la ni...sempena keadilan pendekar Tanpa Nama yang juga pemilik Pedang Perwira dan kerana sikap low profilenya yang begitu aku kagumi...maka aku dengan ini menamakan raket aku ni sebagai Pedang Perwira jugak...erk...korang jangan jeles ek...dalam dunia ni aku rasa aku je ada pedang perwira selain tok tanpa nama...erk...

raket letrik aku yang aku gelarkan sebagai "Pedang Perwira @ Pedang Pendekar" erk...

dari kiri (bentuk sebenar): Pedang Perwira,Pedang Istimewa,Golok Serba Sunyi,Dosa Angkasa,Pedang Bayangan Rembulan,Pedang Serigala dan Pedang Api

antara mangsa yang tewas dihujung Pedang Perwira

lalat kecik yang hikmatnya biasa2 saja "umpama kerakap tumbuh dibatu, hidup segan mati tak mau"

"bila keranda dibawa...barulah air mata bercucuran"

"umpama bergantung pada rambut sehelai"...korang perhatikan betul2...ada cahaya laser keluar dan kena pada kepala lalat tu bila suis dinyalakan...kepuasan jelas terpancar di muka aku bila tragedy nyawa2 ikan seperti ini terjadi...erk...

akhirnya terjawap juga persoalan yang sering bermain di benak aku...kemana hilangnya mayat2 lalat yang tewas dihujung pedang perwira aku...patutlah rumah aku banyak semut...grrr...!!!korang tengok lalat yang kecik tu...kepala dia abes kena pancung dengan potongan yang bersih tanpa menumpahkan setitik darah pun...erk...

satu lagi mayat mangsa yang telah dikrumuni oleh semut...iskk...nak kena semut ni...

ini dia jawapnya...pasni barulah semut2 tu tau...huh!!! bak kata pepatah..."musuh ketat sering bertemu dilorong yang sempit"...kalau tak boleh pakai pedang...kita guna cara racun pulak...heheh...(gelak jahat)

ni ada lagi satu ni...yang ni 2 in 1...boleh bunuh lipas dengan semut sekaligus...dia ni macam kapur...korang tuliskan kat dinding2 atau kat lantai2 yang menjadi laluan semut...

sekian...erk...


*kpd sayangku...akhirnya siap jugak Almanak Pertarungan Iblis Angkasa abg ni...erk...



6 comments:

Katak Hijau said...

sudah2 la berangan.. pengaruh betol la.. iskkk

Joe Black said...

dah agak da...mesti nak cakap mcm ni....huahuahua...

Mie Fisher said...

blog apa aku baca ni..aku kunfiuss...tidakkkkkk!!!

Joe Black said...

ni blog tkde menda ni...

Atirah Tyra said...

arghhhh....tidakkkkkkkkk2....entry mende kah ini?lalat kah?huhuhu...erkk..pedang2 tu cm penah nmpk kt muzium.

Joe Black said...

tu pedang sebenar tu tira...ada kat bp je...erk...