بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Sunday, April 17, 2011

Almanak Pertarungan Iblis Angkasa II

aku rasa pedang perwira aku tu tak sanggup nak menampung aura yang terhasil selepas aku lancarkan hikmat "kesedihan tak terperi" hari tu...




  • kau balik kul bape sin?aku perlukan pedang baru...pedang perwira aku dah patah...erk...
    Yesterday at 6:19pm ·  ·  · See Friendship

      • Mie Fisher nampaknya Kuasa kau telah meningkat..Kita terpaksa pergi berjumpa dgn pembuat pedang terkemuka dii dunia..kul 8 aku balikk..
        Yesterday at 6:20pm · 

      • Joe Black kat jayen je murah...erk...ko tlg revive terung aku...semua da mataiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!...iskkk...
        Yesterday at 6:21pm · 

      • Mie Fisher errkk..
        Yesterday at 6:22pm · 

      • Joe Black takyah la sin...aku dah remove...aku nak tanam baru
        Yesterday at 6:23pm · 

      • Mie Fisher erkkk..aku bru je nk guna kuasa healing aku...adesss
        Yesterday at 6:23pm · 

      • Joe Black tkyah sin...baru dapat 10..aku nak 28
        Yesterday at 6:24pm · 

      • Mie Fisher ckp pakai alarm...adess
        Yesterday at 6:26pm · 

      • Joe Black td yang 5 kotak je pakai alarm...pastu lupa...iskk...7.30 br harvest lg...grrr...!!!
        Yesterday at 6:28pm · 

erk...tu dialog aku dengan usin kat komen2 kat wall dia...aku bagitau dia pedang perwira aku dah patah dalam pertempuran sengit dengan musuh yang ketat tempohari...takpe...aku sabar...aku sabar...walaupun pedang kesayangan aku patah dalam pertempuran sengit tu...dan setelah mencapai persetujuan dengan si usin, malam tu aku pegi dengan si usin untuk cari pedang baru bagi menggantikan pedang aku yang patah..."abg boleh je lancarkan hikmat "pedang patah"...kata aku kat kekasih aku masa aku citer kat dia pasal pedang perwira aku yang patah tu...tapi kalau dah patah dulu sebelum lancarkan hikmat tu, apa citer...

pedang perwira aku yang dah hancor lebor...iskk...

erk...sambung balik...seawal malam tu jugak aku kuar dengan usin dan kekasih aku demi mencari pengganti pedang perwira...aku rasa memang aku dah perasana harga dia RM15.99 kat jayen tu...kalau kat tunas manja memang harga dia RM 20.99...bila sampai je kat sana, memang betul ada 2 harga yang berbeza untuk pedang yang sama...satu RM 15.99...satu lagi RM 20.99...tapi aku dah bertekad...memang aku dah bertekad dan nekad...aku mesti memiliki pedang pengganti pedang perwira tu...dari jauh aku dapat rasakan aura sejuk pedang tu...aura sejuk yang sampai ke tulang sum-sum tu benar2 membuat aku teruja untuk memiliki pedang tersebut...dan tanpa basa basi...aku terus mencapai pedang tersebut yang oleh kerana masa aku beli tu aku dah dapat rasakan aura air batu yang sejuk dan dingin...maka...sempena pedang Penjejak Badai yang beraura dingin...aku dengan ini secara rasminya menamakan pedang baru itu sebagai "Pedang Salji"...tapi aku tak berapa pasti...aura sejuk tu berasal dari pedang tu atau air cond jayen pada malam itu...erk...

pedang salji yang dengan harapan agar keadilan akan terus dapat ditegakkan...erk...

tak banyak beza dengan Pedang Perwira...ketajaman dan aura pedangnya mendebarkan dada lalat hijau dan lalat biasa...saiznya yang kecil sedikit dari pedang perwira memudahkan aku untuk melibas dalam ruang lingkup yang kecil...tapi ada satu perkara yang buat aku sedikit terkilan...masa aku jalan2 siang tadi nak cari cable clip kat kedai hardware electrical...aku ternampak pedang yang sama sebijik dengan pedang salji aku...dan harganya pulak jauh lebih murah dari harga kat jayen dan tunas manja...cuma RM 13...panxxx...lepas ni kalau patah lagi pedang salji aku ni, aku dah tau dah nak cari pengganti dia kat mana...kat kedai ujung sebelah kiri sebelum nak belok ke KP...grrr!!!

ok la...aku macam malas nak sambung mengarut kat sini...aku nak layan youtube jap...ni salah satu video yang agak menarik...



*kpd kekasihku...dah siap ke blog tu...erk...

No comments: