بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, April 15, 2011

Bapok Gemok Lengan Besar

gambar hiasan...erk...

ok...nak tulis sesuatu sekarang...tapi takde pape nak citer pun...nak citer pasal apa aku buat pun dah malas...dia ada time2 dia...ada orang suka tulis pasal resepi yang dia masak atau masakan apa yang dia masak...ada orang suka citer pasal kekasih yang tak terlupakan...ada orang suka citer pasal nak baby...ramai orang suka citer pasal    pergolakan politik semasa...ada orang suka citer pasal hari semalam, hari ni dengan hari esok...dan aku pulak?aku suka citer pasal kekasih aku dan mengulas tentang apa yang orang lain citer kat blog diorg adanya...

sebenarnya aku stop kejap selepas berhempas pulas siang dan malam membanting tulang empat kerat kat cv...sejak balik dari laut ni aku bertekad utk menjadi pemain cv tegar sepanjang zaman...dimulakan dengan bismillah...dan disudahi dengan alhamdulillah...aku bukak ke empat-empat acc cv aku secara berganti2 atau bergilir2 seawal lepas semayang suboh dan berakhir seawal pagi hari berikutnya...begitulah rutin harian hidup aku dewasa ini...tak sempat nak wat pape selain dari mengadap cv je...sampai pening kepala aku asik main cv je...iskk...kat umah aku ni apa pun tak sempat nak buat...nak tukar starter lampu...nak vacum rumah...nak kemas rumah jauh sekali la...adess...bila la diorg nak banned cv ni...

"hari ni malas datang rumah orang...penat"...kata kekasih aku masa aku call dia tadi...erk...bukan datang rumah orang betul la...rumah orang kat cv sebab nak dapatkan energy...adehh...semua kehidupan sekarang adalah berkisar tentang cv...tentang energy...tentang goal...tentang harvest dan tentang level...semua pm chat kat fb tak lari dari nak gift...nak collectable dan terutamanya nak zoning permit...sampai lupa nak tengok citer wonderpet yang disiarkan setiap petang pukul 2.30 pm ditv 9...

yang citer melayu pulak tak abes2 dengan citer hantu...dan citer tahyul...takde pulak citer pasal bapok lorong ke...bapok gemok lengan besar ke...erk..."rencana ini sepatutnya sering disiarkan dlm tv khususnya TV1 TV2 (RTM), TV3 di Malaysia yg media ini hanya asyik menyiarkan cerita/ filem hantu, seram, tahyul, syirik, muzik2 mengarut cinta monyet, drama sia2 tiada mesej, isu politik kotor, berita2 ciplak dari Barat dan Israel, isu2 semasa yg memburukkan agama Islamm dan pelbagai rancangan-rancangan karut marut & sampah tiada nilai.... najis haiwan pun masih bernilai utk dimanfaatkan sbg baja"....kata orang yang komen kat video ni : http://www.youtube.com/watch?v=75LudHDgKUI ...tak bole pulak aku nak attached kat sini sebab embed code dia takde kat video tu...korang click la sendiri...mungkin orang yang komen tu bengang dan marah dengan saluran2 tv kat malaysia ni yang lebih banyak menghancurkan minda khususnya orang Melayu sampai melupakan tanggungjawab dihidupkan dalam dunia ini oleh Allah...sampaikan kadang2 lupa untuk solat dan sebagainya...tv skrg dilihat sebagai ancaman kedua umat Islam selepas internet...erk...pandai2 korang la gunakan semua media Benedictine Order ni semua...

ok...malas nak tulis lagi...saja je nak tambahkan entry utk bulan ni...sekian...


"kepada kekasihku...jom gi jalan2...erk...

7 comments:

Katak Hijau said...

gasak laa abg.. huhuhu

Joe Black said...

jom bergasak....erk...huhu

Atirah Tyra said...

ni entry mende?entry mls ke???iskkk...

Joe Black said...

ni entry pasal kari ngeri...erk

Joe Black said...

ni entry pasal kari ngeri...erk

nazzzz said...

tbaekkk...hehehehehe

Joe Black said...

erk...ni mmg terbaek dari ladang...huhu