بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Wednesday, February 9, 2011

Tagged


kalau dia nak aku remove semua org pun bole...aku bole je...tapi nanti sapa je yang ada kat dalam fren list aku?sama mcm acc yang satu tu...cuma ada dia dan mie...takkan nak borak bertiga je?aku takde niat lain masa reply komen...memang dah jadi kebiasaan aku...reply komen org yang post kat wall aku...tak kira laki pompuan...walaupun kekadang aku rasa serba salah dan sentiasa berada dalam dilema...takut2 kalau tindakan aku tak direstui atau menimbulkan kemarahan dia...dan kekadang jugak aku memang takde mood atau memang malas nak reply org yang post kat wall aku...tapi aku reply jugak sebab tak nak org kata aku sombong...awek tadi tu...memang takkan terima aku jadi kekasih dia sampai dia mati...dan tak keterlaluan kalau aku kata dia memang tak boleh terima lelaki dalam hidup dia...lagipun dah agak lama aku kenal dia...bukan aku je...pise, dj...dan sebahagian besar warga tagged berkawan dengan dia...memang la dulu aku pernah ayat awek tu...tapi tu sebelum aku declare dgn kekasih aku...dan...erk...tu kan masa silam aku...lagipun awek tu kan tanya khabar je...bukan sms pun...bukan call pun...bukan inbox...bukan chat...tanya khabar kat public...kat wall aku...yang aku anggap mcm adik2 angkat aku yang lain...takpelah...lepas ni aku pvt je la wall aku...pvt pm chat...biar takde sapa bole post pape kat aku...biar takde sapa2 bole contact aku...tapi nanti kalau ada sesuatu yang penting yang diorg nak sampaikan kat aku macamana?kan susah...kalau aku tak reply, nanti orang kata aku sombong pulak...dah la aku ni suka cari gadoh...ditambah lagi dengan kesombongan aku...nanti takde sapa nak kawan dengan aku...nanti susah aku nak mintak tolong kat diaorg...sapa nak tolong orang yang sombong...orang tanya khabar pun tak nak jawap...dah la aku ni sendiri pun jenis tak suka tanya khabar orang...tak suka ambik berat orang lain sejak ada kekasih...sampai orang lain pulak yang selalu tanya khabar kat aku...yang kekadang membuatkan aku rimas...kerana bimbang tindakan diorg tu akan mengundang irihati dan salah faham... :(


*kpd kekasihku...abg mintak maaf ek syg...pasni abg tak reply apa2 yang diorg post kat wal abg... :(

4 comments:

Atirah Tyra said...

jeng..jeng..jeng....

Joe Black said...

tet...tet...tet...

Atirah Tyra said...

tut..tut...tuttt...

Joe Black said...

the number you have dialed is bz...pls try later....erkk