بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, January 14, 2011

Twilight


tetiba je batuk dan demam...nasib baik time batuk ni aku takde dekat2 dgn kekasih aku...kalau tak mesti dia jangkit...aku kat mana ni skrg? kat dalam bilik aku...dulu bilik ni best...tapi sejak akhir2 ni jadi tak best...sunyi dan sepi...aku bosan...semua tempat tak best skrg ni kecuali tempat yang kekasih aku ada dengan aku je...nape semua org nak tau aku ada kat mana disetiap detik dan masa?huhu...dah tak ramai dah yang tau pergerakan aku sekarang...aku boleh berada dimana2 saja pada bila2 masa yang tak pernah terfikirkan...erk...bukanlah maksud aku tu aku ni macam Tuhan...boleh berada dimana2 pada bila2 masa dalam sekelip mata...maksud aku kekadang aku ada kat kuantan...kekadang kat kl...kekadang kat ganu...kekadang kat johor...kekadang kat bukit rangin...kekadang kat laut...erk...skip2...huhu...takde sapa yang tau aku berada kat mana kecuali mereka dan keluarga mereka...tapi pise bole tau kot kalau aku ada dekat2 dgn dia sebab aura pendekar Tanpa Nama yang mengalir dalam tubuh aku ni..."pengaruh komik...huh!!"...kata kekasih aku bila aku citer pasal aura pendekar Tanpa Nama kat dia suatu masa dulu...erk sayang...Pendekar Tanpa Nama tu kalau ada benda2 yang nak jatuh atau nak menuju ke badan dia...nanti benda2 tu akan terpesong bila lagi 2 kaki lebih kurang nak sampai kat badan dia...erk..huhu...tobak ah...>>>>>>>>>>>

mesti pise tgh sibuk mengecat umah sapa ntah lo ni...mesti kekasih aku tengah makan sate skrg ni...erk...mesti dj tengah isap rokok sambil main daun terup kat smoking room kat laut...erk...sampah dia tak buang...nasib baik aku balik...kalau tak mesti berulat rumah ni...haizzz...bilik aku pun bersepah2...tak de mood nak kemas...badan sakit2...lepas makan panadol 650 baru rasa ok skit...panadol tu dadah sebenarnya...dia tak menyembuhkan penyakit...dia menipu otak kita supaya tak rasa sakit...pendek kata...panadol ni sebenarnya pain killer yang bapok la...dia tak power sangat mcm pain killer ponstan yang kuning2 tu...tapi dia tetap killer...long term killer...malas aku nak cari kat google pasal panadol ni...korang carik la sendiri...erk...adeh...tapi aku makan jugak...tapi tak selalu...dah, nak wat guane...gi klinik pun nantu doctor tu bagi panadol jugak kalau demam...kalau badan bisa2, dia bagi ponstan....memang diorg yang menggalakkan penggunaan menda2 ni sebenarnya...iskk...menda citer ponstan ni???

dah lama tak demam sebenarnya aku ni...setahun sekali atau dua kali biasanya...ni cuaca tak menentu ni memang menjadi habitat yang hebat utk demam...harap2 demam ni tak berpanjangan dan aku masih berdaya utk bangun beli nasik kat kedai mamak tu...dj takde nak suruh beli nasik...nak suruh farah (anak makcik owner rumah sewa aku ni ler) malu pulak...erk...dulu aku pernah demam 3 hari tak makan nasik...tak larat nak bangun nak beli makanan...last2 turun 5 kg berat aku...masa tu aku sorang2 je kat rumah sewa aku tu...peristiwa tu dah dekat 15 tahun berlaku...erk...adakah ini salah satu cara utk diet? "abg tak yah nak diet2...xxx tetap sayang abg"...kata kekasih aku...heheh...:D

kekadang bila baca blog member2...rasa tergerak dan berkobar2 hasrat utk menulis blog...dari hari tu aku nak baca blog pise...tapi line tenet aku slow sangat...baru tadi aku dapat baca...tu pun lepas kekasih aku bagitau kat aku nama aku ada naik kat blog pise...erk...pise wat blog pasal fb...pasal adik2 aku...pasal pondan...erk...harap2 mark baca la blog dia sebab ada amanat yang dia nak sampaikan kat mark...takpe pise...kalau mark dah give up...kita balik semula kat greg kat tagged...dia sentiasa menunggu kepulangan kita...erkk...ko suruh la dia on balik komen2 kat status tu...kita dah agak senja utk join chat room tagged yang kita pernah gegarkan suatu masa dulu...dah dekat 3 tahun rupanya ek benda2 tu semua?sampai skrg pun emo masih belum wat gathering lagi kecuali yang khai anjurkan dulu...hak3...memang boss emo inc semua misteri kot?hua3...

rasa nak isap rokok sangat berkobar2 kat tekak aku...tapi batuk aku ni semacam merampas nikmat menghisap rokok..."walaupun ianya dapat memberi kekuatan kepada kami...tapi ia tak memberi kepuasan yang sepenuhnya kepada kami" kata Edward Cullen masa Bella tanya apa beza minum darah lembu dgn darah manusia...aku translatekan skrip Robert Pattinson dalam citer Twilight...erk...agaknya apa yang aku rasa sama mcm Edward Cullen rasa...tak menikmati sepenuhnya dgn apa yang kami buat...erk...terpengaruh lagi...skip2...

bulan ni paling teruk sekali...baru ada 3 post dalam masa 2 minggu...ni semuanya salah streamyx dan celcom...semuanya bongok...malas nak citer kebongokkan diaorg...erk...ada lagi satu bongok...astro bongok...banyak menda yang aku dah lupa nak citer atau nak luahkan sepanjang 2 minggu ni...dapat post yang penting2 je...pasni pun tak tau la bila pulak aku dapat post new entry lagi...kesian peminat2 aku...terpaksa tunggu lama sampai penuh inbox email aku tanya pasal entry terbaru...takpe...sabar yer wahai peminat2 ku...ada ke peminat aku ni? walau sakit mcm mana pun tekak aku menahan batuk...aku tetap akan isap rokok sambil menghasilkan entry yang bermutu...erk...mcm tak relevan je ayat aku ni...lantak lah...

Me gusta como miente amor..
Ami me facina el dolor
Tu te me quitaste
Te me fuiste y mataste
Todo lo bueno que hiciste
Al largarte y tomar la decision de dejarte llevar
Por el desastre
Ultima opcion usaste
De mi cara, mi ultima sonrisa ilustre(Oye)
Yo soy un hombre ilustre
Aclaralo, Dilo (Ma’ Ma’)
Que yo nunca le falte el respeto a usted
Todo lo que viste y oiste, embuste
Esta es pa que te ajuste, y te vaya ajuste
Ahora no te ponga triste despues que te sonreiste
Y lo que isiste, me partiste el corazon en dos
La culpable de tu trajedia escribelo tu misma fuiste
Es claro tu destino lo escribiste
Escuchame,
esta es la ultima cancion
cabrona que voy a escribirte
[JayFlow]
Me encanta cuando mientes amor..
Ami me facina el dolor
Me encanta cuando mientes amor..
Ami me facina el dolor
[Yomo]
Hoy me levante como..
Con unas ganas grandes de llorar
Hoy si que estoy extraño
Es dificil..
Levantarse cuando no tienes una mano para que te levante
Yomo Pa’
[Yomo]
Si despiertas y no estoy, no llores que voy,
Como vagabundo en el mundo buscando pa pagarte
Noches de amor, noches de amor, oscuras pa amarte
Toy ahorrando y no me queda poco
Para comprarte
Una casita, lejos de este mundo
Alla arriba en marte
Yo soy tu Sur tu eres mi Oeste
Este y mi Norte
Disculpame cuando peleo
Cuando me porto mal
Acuerdate, ami en la vida
Nunca nadie me enseño amar
Quiero aprender a caminar
Dar mis primeros pasos
Como un chiquillo
En amor..
Yomo’s Closing Interlude
En la vida donde quiera que vayas, te regale felicidad,
Y como dice un ilustre poeta
Tirame tierra, y yo voy hacer que te nascan unas flores silvestres.
Les puedo decir a todos mi fanaticos, que soy un hombre nuevo
Yo no le temos a la oscuridad..
Yomo Pa’
erk...aku suka part ni...ni lagu I love the way you lie ~ Rihanna and Eminem featuring Yomo...sampai skrg aku masih cuba nak menghafal...terbelit2 lidah aku sebut bait2 lirik dia...takpe...aku cuba sampai berjaya...mesti kekasih aku menyampah je bila aku nyanyi nanti...hak3...
"abg ada problem?"...erk...hari ni sekurang2nya dua org adik aku tanya soalan yang sama kat aku...erk...nampak mcm aku ada problem ke ek?...yang sorang aku jawap ada...yang lagi sorang aku jawap "jap...abg nak berak"...hak3...sorry la sapa yang terkena dgn jawapan aku tu...huhuhu...abg ok je...nape?nampak mcm abg tak ok ke? abg kalau tak ok mesti abg dah post status "semuanya adalah babi" kat fb...selagi status tu tak kuar tu maknanya abg ok...atau maknanya abg bz...atau line tenet problem...atau abg tak ok sebenarnya tapi malas nak share dgn korang...erk...huhu...
erk...kekasih aku faham dgn semua yang berlaku...sian dia...seboleh2nya aku taknak citer kat dia...sebab kalau aku citer nanti dia pun akan rasa sakit seperti mana yang aku rasa...tapi sebagai manusia biasa...walau sebaik mana pun aku sembunyikan masalah aku...dia tetap tau...nak tak nak aku terpaksa citer semua yang melanda diri aku...aku kalau boleh tak nak wat dia susah hati...taknak dia terluka dgn apa yang menimpa aku...tapi aku tak berdaya nak rahsiakan dari dia walau sebaik mana aku cuba sembunyikan...sayang jangan risau ek...takde masalah yang tak dapat diselesaikan dalam dunia ni...cuma cepat dengan lambat je...dan kita kena handle dgn jalan sabar...kekadang masalah tu bukan berpunca dari kita...tapi faktor2 luaran yang mendesak kita...dan kita tak mampu nak selesaikannya sebab masalah tu ditimbulkan oleh dia org...kita berdua je yang faham kan?abg bersyukur dan berterima kasih kat sayang sebab memahami situasi abg...dan sabar pula menghadapi kepayahan ini...insyaAllah...sinar kebahagiaan pasti akan muncul jua...segalanya dah tertulis di Loh Mahfuz...erk...jangan confuse pulak dgn statement abg ni...ini tak bermakna Tuhan dah tentukan kita masuk syurga atau neraka...huhu...ingat apa yang abg ajar semalam ek?...ok2...kita tinggalkan episod sedih2 ni ek...abg dah tak larat dan dah tak berdaya nak sedih2...kita kena teruskan hidup...live life to the fullest...kata omputeh...
ok!!!...dah tkde idea dah nak berkarya...aku nak kaco kekasih aku yg tgh tulis blog kot...hak3...

*sygku...hak3...abg nak call ni...huhu...>>>>>>>>>>>>

2 comments:

Katak Hijau said...

ok..haha.. rindu penulisan yg camni.. hehe

Joe Black said...

huhu...dah susah nak dpt idea nak tulis camni...erk...