بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Friday, November 11, 2011

11.11.11

akhirnya dapat jugak aku berada kat daratan ni pada hari yang bersejarah ini..11.11.11...tak kan ada lagi tarikh yang macam ni...suasana yang macam hari ni pada masa2 akan datang...dan pada diri aku pulak...banyak sangat benda yang berlaku secara mendadak dan menggemparkan yang nak taknak kena jugak aku harungi dengan sepenuh kekuatan yang masih tersisa...

walaupun aku dapat berada didaratan pada hari ni...tapi insyaAllah...esok aku akan berada dilautan semula...pastu kejap2 lagi ni nanti akan ada suatu peristiwa menyedihkan yang akan berlaku tanpa sepenuh kerelaan aku...tapi terpaksa aku buat jugak...tentu ada hikmah disebalik peristiwa itu nanti...

pastu tak lama lepas aku balik dari laut minggu depan, insyaAllah (aminnn) akan ada lagi satu lagi peristiwa yang menjadi titik tolak perubahan dalam hidup aku...semoga segalanya diberkati dan mendapat rahmat dari Allah SWT...

aku rasa macam nak tulis lagi tapi aku rasa mengantuk..nak tido...saja je tanak lepaskan untuk menulis sesuatu pada hari yang bersejarah ini...

sekian...



*kpd kekasihku...kita sabar je la banyak2...when you love someone...try to let it go...sob3...Allah akan mengurniakan pahala yang tanpa dihisab kepada orang2 yang sabar...sob3 :'((



No comments: