بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Saturday, September 4, 2010

Bongok

"cik xxxx...irfan ni...bape password streamyx?"...erk...anak buah aku ni pepagi dah call aku...kul 12.12 pm...kira pagi lagi la tu kat tempat aku sebab kat sini mendung je...best...tak la panas sgt mcm selalu...tapi aku risau skit...sebab semlm masa aku nak gi beli makan utk buka posa...hujan lebat sampai malam...dah lama tak hujan lebat macam tu kat bumi paka...itu petanda monsun timur laut dah nak start...dan kalau dia start semlm...maknanya tiap2 hari akan hujan...dan laut bergelora...merbahaya bagi bot2 kecil dan besar...maknanya lagi...petang ni aku kena bawak keta lagi kalau nak gi makan utk buka posa...maknanya lagi nnt keta aku basah lagi...basah semlm belum kering lagi...basah lagikah hari ini? tapi takpelah...semuanya adalah ketentuan Ilahi...kita kena terima segalanya dengan redha...dan hari raya jatuh pada hari Jumaat lagi untuk kesekian kalinya utk tahun ini dan kita kena redha juga jatuhnya hari raya pada hari Jumaat...erk...aku nak stop jap...nak mandi...

draft saved at 1.22 PM

2 comments:

Unknown said...

haaa nk kawen jgn lupe bg kad jemputan kt ayu..
=p

Joe Black said...

hahaha..insyaAllah...nnt ayu doakan kami yer..:)