بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Tuesday, September 13, 2011

Update activity

Dah agak lama tak citer hal kehidupan aku sejak2 lepas raya ni...hari tu kononnya nak wat gath lepas raya tapi tak jadi sebab tak cukup korum...yang tinggal cuma berapa kerat je...agak tak praktikal utk buat babi q atau buat makan2...baik masing2 tapaw mekdi atau kfc...pastu makan kat pantai teruntum atau kat zoo kuantan...tapi kat pantai teruntum banyak monyet...sama banyak dengan kat tc...

Pastu sejak lepas2 raya ni jugak aku tak berapa sihat...baru je ingat nak temankan kekasih aku puasa enam yang disekalikan dengan puasa ganti...tetiba masa aku pegi klinik 1 malaysia tu, MA tu bagi aku antibiotik untuk sakit tekak dan batuk...nak taknak terpaksa la aku makan sebelum batuk dan selsema aku melarat...dan terpaksa jugaklah kekasih aku menjalani ibadat puasa enam dan puasa ganti bersendirian...sian dia...sob3...

Time2 nak tido ni baru lah aku seakan2 ada masa utk berblog,tu pun sejak aku diperkenalkan oleh kekasih aku dengan teknologi berblog melalui bb ni...kalau tak masa aku depan laptop tu banyak dihabiskan dgn empire dan poker je...apa lagi sekarang ni tengah nak abeskan campaign...dan lagi dah maximum dah level aku kat empire...agak bz menkonsentrasikan diri disitu...

Dah nak masuk musim hujan dan tak lama lagi dah nak masuk musim banjir...hati2 dijalan raya...sempena kita masih berada didalam suasana hari raya...aku mengambil kesempatan ini utk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri hari ke 15...minal aidil wal faizin...maaf lahir bathin...

Good nite malaysia...where ever you are...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Atirah Tyra said...

ooo..dia pun ada gak angru bird letak kt kete.

Joe Black said...

tu pic yg tira fwd....wakakaka

Atirah Tyra said...

ye ke?tipu arrr...cm lain je.

Joe Black said...

gi cek kat bbm balik...