بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم




Sign My Guestbook

Search This Blog

Page View


The Community

Wednesday, May 19, 2010

Constant Pain


camana ntah aku nak mulakan post kali ni...tema post kali ni pun masih blur...ada rasa nak post...tapi takde idea pulak....setiap idea yg datang seolah2 ada suara yang menahan supaya aku tak meneruskannya...tapi aku taip je la....aku rasa waktu ni jari jemari aku bergerak lebih laju dari apa yg otak aku fikirkan...semacam setiap jari jemari aku bole berfikir sendiri tanpa perlu menunggu signal yg perlu direvised dulu oleh otak aku...

tau tak camana rasanya bila kita rasa mcm kita ada buat salah kat org yg kita sayang?rasanya sangat sakit sekali...aku rasa mcm jantung aku nak meletup...setiap pembuluh darah atau arteri dlm jantung aku seakan2 pecah...dan...rasanya bukan pecah serentak...tp pecah satu demi satu dalam kadar segera...sakit yg berlanjutan sampai lah kita bole dengar suara gelak ketawa dia semula...erk...masa aku taip ni aku rasa benda yg sama...dpt sms dari dia....tp cara dia reply tu macam ada sesuatu yg tak kena...patutlah diorg selalu ckp..."silence speak a thousand words"...atau "saying not much is saying a lot"...memang betul la...kita tak dapat menafsir apa yg ada dalam fikiran atau hati org bila dia diam...apa lagi bila gaya dan perilaku dia tak dapat nak menyembunyikan perasaan dia...sebagai manusia yg serba kekurangan....aku tak dapat nak menyelami apa yg dia fikirkan ketika ini....aku cuma bole berharap dan berdoa aku bukanlah salah satu atau penyebab dari problem dia.... :(

sakitnya....aku betul2 rasa yg mcm aku cakap tadi...pembuluh darah dalam jantung aku nak pecah...hati aku rasa macam dirobek2 dgn garfu...tapi aku kena bertahan...

'Jangan terlalu ghairah menabur amal hingga keperluan diri diabaikan...bila fitnah datang mengundang maka runtuh segala kebaikan'

aku tak bole tahan la....aku nak stop kat sini....sakit sangat... :((

No comments: